TROEVEN
U kunt uw premie simuleren met behulp van onze tarificateur of een offerte aanvragen bij uw makelaar om het exacte bedrag van uw premie, aangepast aan uw persoonlijke situatie, te kennen.
De overeenkomst van Elitis Life Accident heeft als voorwerp de uitbetaling van de vergoedingen die zijn bepaald in de algemene voorwaarden in geval er zich een ongeval voordoet in hoofde van een verzekerde persoon in zijn privéleven.
Volgens de keuze vermeld in de Bijzondere Voorwaarden, geldt de verzekering ofwel exclusief voor de verzekeringsnemer (formule “Single”), ofwel voor de verzekeringsnemer en zijn kinderen (formule “Single + kids”).
De premie is afhankelijk van verschillende segmentatiecriteria. Voor meer informatie hierover, kunt u terecht segmentatiecriteria bekijken.
De premie kan per jaar- of maandbasis worden betaald, per overschrijving of bankdomicilïering (SPEA). Als de verzekeringsnemer kiest voor een maandelijkse betaling, is de domiciliëring verplicht .
Het contract wordt afgesloten voor een periode van één jaar. Het contract wordt stilzwijgend verlengd op elke jaarlijkse vervaldag en eindigt automatisch op de jaarlijkse vervaldag na de 75ste verjaardag van de verzekeringnemer. De belangrijkste uitgesloten van de hoofddekkingen bij overlijden zijn: zelfdoding van de verzekerde tijdens het eerste jaar, opzet, oorlog, oproer, atoomkerntransmutatie en radioactiviteit, luchtvaart, de ongevallen waarvan de verzekerde het slachtoffer is bij de uitoefening van sporten zoals luchtsporten, speleologie, bungeejumpen of benji jumpen, enz.wanneer hij deelneemt aan gevechts- of verdedigingssportwedstrijden, wanneer hij zich in een staat van mentaal onevenwicht, dronkenschap, alcoholintoxicatie, enz. bevindt; de gevolgen van elk ongeval dat moedwillig is veroorzaakt door of met de medeplichtigheid van een begunstigde.
De bovenstaande uitsluitingen zijn niet uitputtend. Voor meer informatie kunt u onze algemene voorwaarden raadplegen.
Wij nodigen u uit om de IPID-fiche van het product te lezen voordat u het contract onderschrijft.
Elke klacht kan per post worden verstuurd naar APRIL Belgium, Boudewijnlaan 1er, 25 tot 1348 Louvain-la-Neuve of per e-mail naar support.be@april-belgium.be. Als er geen oplossing gevonden wordt, kunt u uw klacht indienen bij de verzekeringsombudsman (1000 Brussel, Meeûsplein, 35; tel: 02/547.58.71 – Fax: 02/547.58.71 – Mail: info@ombudsman.as – www.ombudsman.as).
Copyright © APRIL Belgium 2020 | Algemene gebruiksvoorwaarden | Privacy charter - Bescherming van persoonsgegevens